Nieuwe slogan voor winkelkern in het centrum


Hartelijk Hoboken! Winkelen in Hoboken, Gewoon buitengewoon.
Met deze slogan wil het district voortaan de inwoners van Hoboken - dat blijken er 38771 te zijn - naar de winkelkern in het centrum (Kioskplaats/Lelieplaats/Kapelstraat) lokken.  De slogan is het resultaat van een wedstrijd, die er kwam na een traject winkelcoaching gesteund door stad en provincie, om de handelaars als groep naar buiten de brengen. 

Stephanie Verhasel kon niet aanwezig zijn maar haar echtgenoot (l) nam de
 cadeaucheque in ontvangst. Naast hem Tom De Boeck, Lynn Lodewijckx
 en Koen Raets (r) 
Voor die wedstrijd werd de Hobokense consument aangesproken, die zelf de doelgroep vormt van de hele campagne. Logisch. 
Geen gebrek aan deelnemers overigens: in totaal waren er zowat 300 inzendingen. Zowel via het web als met het traditionele formulier in een box werd gedongen naar de prijs.
Die prijs is dan ook niet min. Met Hoboken2Hoboken mag de winnaar op citytrip naar Hoboken, New Jersey - u weet wel de geboorteplaats van Frank Sinatra.

Bovenstaande slogan is het werk van twee mensen. Lynn Lodewijckx mag voor haar aandeel naar Hoboken, NJ. Stephanie Verhasel mag bij haar favoriete winkels in ons Hoboken 200 euro gaan opdoen.

Zowel Tom De Boeck, schepen voor openbaar domein, als Koen Raets, schepen voor lokale economie en feestelijkheden, benadrukten elk vanuit hun bevoegdheden, hoe belangrijk het is in de winkelkern van Hoboken centrum te blijven investeren.


Tegelijk met het uitreiken van de Hoboken2Hoboken-prijs werd de feestverlichting officieel aangestoken.

Reacties

Populaire posts